Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh podnikových procesů ve službách
Červinka, Jan ; Štěrba, Martin (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Práce se zabývá popisem procesů v podnikání v oblasti služeb, vychází z relevantních teoretických poznatků, které jsou následovány analýzou potřebných zdrojů, jejich zajištěním a také analýzou tržního prostředí a konkurence. Výsledkem práce je vlastní návrh konceptu a určení podmínek pro jeho uvedení v provoz, jež umožňují realizovat moderní koncepty služeb v globalizovaném prostředí. Návrh podnikových procesů ve službách je konkretizován do podnikatelského záměru založení restaurace rychlého občerstvení Subway. Bakalářská práce je zaměřena na řešení konkrétních podmínek ve městě Hustopeče.
Marketingový výzkum značek v obchodních řetězcích
Matysíková, Ivana ; Tomášková, Eva (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový výzkum značek v obchodních řetězcích. V teoretické části je popsán průběh jednotlivých částí marketingového výzkumu a také tematika hodnoty značky, která je potřebná pro pochopení zkoumaného problému. Praktická část se pak zaměřuje na popis obchodních řetězců a konkrétní vyhodnocení celého výzkumu. Součástí je pak i doporučení pro soukromníky.
Marketingové aktivity obchodního řetězce
Doležel, Jiří ; Burková, Pavlína (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami obchodních řetězců v České republice. Vymezuje základní poznatky o obchodu, marketingu, marketingových komunikacích a základních metodách marketingového výzkumu. Dále se zabývá charakteristikou jednotlivých obchodních řetězců potravinového segmentu se zaměřením na moderní trh, z tradičního trhu se věnuje řetězci COOP. V praktické rovině práce zkoumá marketingové aktivity obchodních řetězců a vytipovává nejlepší příklady, hlouběji se zabývá analýzou marketingových aktivit COOPu na základě přístupu SWOT analýzy. Práce využívá také poznatky z dotazníkových šetření: prostřednictvím internetu a osobního dotazování mezi zákazníky COOPu. Vlastní návrhy obsahují doporučení marketingových aktivit uplatnitelných plošně pro všechny obchodní řetězce na trhu a dále pak konkrétně pro COOP.
Perspektiva maloobchodního prodeje obchodních řetězců s ohledem na právní úpravu ochrany spotřebitele
Remunda, Kamil
Tato diplomová práce hodnotí český maloobchodní trh s potravinami a přínos ochrany spotřebitele pro zákazníka s rozdělením na veřejnosprávní a soukromoprávní část. Důležitým tématem práce je efekt Zákona o významné tržní síle na maloobchodní subjekty. Část práce je věnována kritériu kvality potravin, které výrazně ovlivňují obchodní řetězce. Výsledky práce se prolínají se subjektivním hodnocením zákazníků, které byly získány z dotazníkového šetření se zaměřením na chování spotřebitele při nákupu potravin a na přínos ochrany spotřebitele pro zlepšení postavení zákazníka v nákupním procesu.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
BLAŽEK, Zdeněk
Bakalářská práce se zabývá postavením privátních značek obchodního řetězce Tesco. Hlavním cílem práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají výrobky privátních značek Tesco v porovnání s výrobky ostatních značek. Dílčím cílem je na základě zjištěných poznatků navrhnout možná řešení pro zlepšení toho vnímání. Práce se skládá ze dvou hlavních částí - teoretické, která zahrnuje literární rešerši a praktické, ve které je proveden vlastní výzkum. Literární rešerše podává čtenáři základní informace o tématu. V jednotlivých podkapitolách jsou vysvětleny pojmy související s prací. Nejprve jsou probrány značky obecně, poté podrobněji privátní značky, následně obchodní řetězce, a nakonec marketingový výzkum. V praktické části je proveden sběr dat, který probíhal formou online dotazníkového šetření a zúčastnilo se ho 219 respondentů. Na základě informací získaných dotazníkovým šetřením byla pro společnost Tesco navržena konkrétní doporučení, která mají za cíl zlepšit vnímání výrobků privátních značek.
Uplatnění informačních technologií v obchodě
NOVOTNÝ, Lukáš
Tato bakalářská práce analyzuje uplatnění informačních technologií a jejich využití ve vybraném obchodním řetězci. První část práce je věnována teoretickému výzkumu. Tato část popisuje různé druhy informačních technologií a jejich využití v maloobchodě. Tyto teoretické poznatky jsou dále aplikovány v praktické části práce. V praktické části je pomocí dotazníkové metody zjištěno, jak informační technologie ovlivňují zákazníky a jakým způsobem jsou tyto technologie využívány. Závěrečná část navrhuje vhodný způsob, jak zlepšit prodej a uspokojit zúčastněné strany.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
MIXAN, Radek
Bakalářská práce se zabývá postavením privátních značek v obchodním řetězci Lidl. V praktické části práce je realizován marketingový výzkum. Z dotazníkového šetření bylo zjištěno, jak zákazníci řetězce vnímají privátní značky. Práce popisuje, jaké jsou hlavní důvody spotřebitelů k nákupu výrobků pod privátní značkou, jak hodnotí jejich kvalitu a jak je srovnávají s výrobky klasických značek. Bylo také zjištěno, které privátní značky řetězce jsou zákazníky nejvíce preferované. Na základě získaných informací z dotazníkového šetření byla navržena doporučení pro další rozvoj privátních značek v řetězci Lidl.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
ŠEFČÍKOVÁ, Lucie
Tato bakalářská práce se zabývá privátními značkami obchodního řetězce Albert. Hlavním cílem této práce je zjistit jejich postavení na trhu z pohledu spotřebitele. Dalším cílem je zjistit informovanost zákazníků ohledně privátních značek. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na problematiku značek, zejména těch privátních. Praktická část využívá marketingový výzkum, který je veden elektronickou formou. Cílem mé bakalářské práce je zhodnocení, zda spotřebitelé upřednostňují privátní značky oproti komerčním značkám, zda znají kvalitu privátních značek. Pomocí těchto dat jsou následně vytvořena doporučení, která by pomohla ke zvýšení prodejů daných privátních značek a lepší informovanost zákazníků.
Privátní značka a chování spotřebitele
Bařinová, Jaroslava
Bakalářská práce se zabývá privátní značkou a chováním spotřebitele. Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení loajality a prodeje privátních značek vybrané společnosti. Dílčím cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitele na trhu privátních značek a určit jejich preference a postoje. Literární rešerše popisuje danou problematiku a tvoří ucelený přehled z oblasti chování spotřebitele, marketingové komunikace, značek a privátních značek. Vlastní práce se věnuje analýze na trhu privátních značek a primární data byly zjištěny z dotazníkového šetření provedeného na území České republiky v období leden až březen 2019. V závěru práce byla vypracována doporučení a návrhy, které slouží k naplnění cílů bakalářské práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.